دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403

‎کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی 1404 ,منابع و سوالات مفید برای استخدام آموزش و پرورش1402 کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه 1400 ,

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش 1403

‎کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی 1404 ,منابع و سوالات مفید برای استخدام آموزش و پرورش1402 کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه 1400 ,

‎کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی 1401,منابع و سوالات مفید برای استخدام آموزش و پرورش‎1400 کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه 1400 , سوالات استخدام آموزش و پرورش در سال 1400,منابع و سوالات مفید برای استخدام آموزش و پرورش‎ 1400 , کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات استخدامی 1400 کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه amozesh parvaresh, زمان دریافت کارت آزمون استخدام آموزش و پرورش 1400 چه تاریخی است؟, زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش1400 چه تاریخی می باشد ؟,سوالات عمومی و تخصصی مفید برای موفقیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ,شرایط سنی شرکت در آزمون استخدام آموزش و پرورش 1400چیست؟,مواد آزمون استخدام آموزش و پرورش1400 ,دوره مهارت آموزی آزمون استخدام آموزش و پرورش1400 , اخباراستخدام آموزش و پرورش1400دفترچه شرایط ازمون استخدامی اموزش و پرورش منتشر شدجهت دانلود رایگان و ثبت نام در آزمون استخدامی کلیک فرمایید.
چگونه 1400معلم بشویم و استخدام آموزش و پرورش 1400 ,چگونه از زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 1400 مطلع شویم؟,شرایط آخرین آزمون استخدام آموزش و پرورش1400 ,معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدام آموزش و پرورش1400,زمان آزمون و نحوه دریافت کارت آخرین آزمون استخدام آموزش و پرورش1400, زمان و نحوه اعلام نتایج آخرین آزمون استخدام آموزش و پرورش1400؟
مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش 1400به چه صورت است؟ جزئییات دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش1400؟, دفترچه استخدام آموزش و پرورش 1400,شرایط استخدام آموزش و پرورش 1400,اولویت استخدام آموزش و پرورش 1400,شرایط عجیب استخدام آموزش و پرورش 1400
شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 1400, استخدام آموزش و پرورش 1400,حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 1400,زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

کلمات کلیدی

سوالات استخدامی آموزش و پرورش 97

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش 97

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سوالات پرتکرار استخدامی آموزش و پرورش با جواب

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

سوالات آموزش و پرورش

سوالات عمومی

تخصصی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی وزارت راه و شهرسازی

سوالات استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱

سوالات استخدامی دیوان محاسبات ۱۴۰۰

سوالات دفتر خدمات سلامت

سوالات آزمون دفاتر خدمات سلامت

قبولی 100 درصدی تضمینی

قبولی )

عدم

(برگشت وجه در صورت

ویدیو کاربری سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

ویدیو سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

موسیقی کاربری سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

مقاله کاربری سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

عکس کاربری سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

عکس سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

سوال کاربری سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی اموزش و پرورش 97

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

سوالات عمومی و تخصصی آموزش و پرورش 97

سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 97

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 97 +96+95+94

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

سوالات بهورزی با جواب

asan soal | پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸ ق.ظ

استخدام دانشکده علوم پزشکی نیشابور - 31 شهریور 1400

باسپاس به درگاه ایزد منان و آرزوی توفیق برای تمامی متقاضیان، به اطلاع می رساند دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش، طبق دستورالعمل اجرائی پذیرش و استخدام بهورز (موضوع: مفاد نامه شماره ۲۰۹/۸۵۱۷/د مورخ ۹۸/۱۰/۱۷ معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) از محل سهمیه های استخدامی شماره ۱۵۱۶۰۹ مورخ ۹۸/۰۳/۲۷سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز شماره ۲۰۹/۴۵۷۱/د مورخ ۹۸/۰۶/۱۵ ، به تعداد یک نفر به صورت استخدام پیمانی و به استناد مصوبه شماره ۱۴۰۰/۵۵۱/۱۰/۱۰۴۷مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹هیات رئیسه دانشکده به تعداد ۲۵ نفر به صورت قرارداد انجام کار معین، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی با شرایط و ضوابط قید شده در آگهی جذب نماید. ثبت نام از 17 الی 28 مهر 1400 می باشد.
شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش داوطلبان در رشته شغلی بهورزی: داوطلب متقاضی بکارگیری، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج را داشته باشد.

> شرایط عمومی

1-1- اعتقاد به دین مبین اسلام با یکی از ادیان رسمی کشور شناخته شده در قانون اساسی کشور
1
-2- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1
-3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1
-4- بومی بودن در محل خدمت براساس شرایط اختصاصی مندرج در این آگهی (کلیه داوطلبان می بایست بومی روستاهای محل مورد تقاضای استخدام بوده و پذیرش بهورز غیر بومی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.)
1
-5- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران) حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام:(8/207/1400)
تبصره: معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام مراکز تخصصی طب کار یا کمیسیون پزشکی دانشکده با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
1-6- 
عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
1
-7- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر
1
-8- داشتن سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش با تایید مراکز تخصصی طب کار یا کمیسیون پزشکی دانشکده.
1
-9- نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشکده
1
-10- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی، قراردادی، متعهد خدمت، انفصال شده از خدمت، اخراج شده و یا بازخرید خدمت موسسه یا سایر دستگاه های اجرایی باشند (حداکثر تا تاریخ پایان مهلت ثبت نام:(28/07/1400))
1
-11- نداشتن منع استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آرای مراجع قانونی.



نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

> شرایط اختصاصی

الف) سن داوطلبین:
2-1- جهت دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 28 سال سن تمام (27 سال و 11 ماه و 29 روز)
2-2- جهت دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی، داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 30 سال سن تمام (29 سال و 11 ماه و 29 روز)
تبصره 
1- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، به شرط ارائه تاییدیه های معتبر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 2  موارد ذیل به شرط ارائه تاییدهای معتبر به حداکثر سن مقرر ارفاق خواهد شد.
1- پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
2
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
تبصره: سایر مشمولین سهمیه های ایثارگران در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده می باشند، در غیر این صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
  -3مدت خدمت وظیفه انجام شده آقایان براساس مندرجات کارت پایان خدمت
4
- داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت مذکور.
تبصره 3- در هر صورت با اعمال هر یک از بندهای فوق (به استثناء مفاد تبصره 1) سن داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم نباید از 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز) و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از 32 سال (31 سال و 11 ماه و 29 روز) تجاوز نماید.
تبصره 
4- تاریخ اولین روز شروع ثبت نام )17/07/1400 (مبنای محاسبه سن (حداقل و حداکثر) قرار می گیرد.
ب- مدرک تحصیلی
3-2- انتخاب داوطلبان از بین دارندگان دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی به شرح ذیل می باشد.
داوطلبین زن: دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی: بهداشت عمومی (بهداشت خانواده) /مامایی/ پرستاری
داوطلبین مرد: دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی: بهداشت عمومی (پیشگیری و مبارزه با بیماریها) / بهداشت محیط پرستاری
4-2- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر مرتبط با شرایط احراز شغل مندرج در آگهی مطابق با آیین نامه ارزیابی و مهندسی مشاغل ملاک عمل وزارت بهداشت، ممنوع می باشد.
تبصره 1: در صورتی که داوطلب در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی ذکر شده در بند 3-2 بوده و در عین حال مدرک تحصیلی همطراز یا بالاتر در سایر رشته های تحصیلی داشته باشد، ملزم به ارائه تعهدنامه محضری تا پایان مدت خدمت، مبنی بر عدم درخواست به کارگیری با مدرک دیگر پس از شروع به کار و در هنگام اشتغال خواهد بود.
تبصره 2: پذیریش دانشجویان با عنوان بهورز ممنوع می باشد و در صورت احراز قبولی، پذیریش آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هر گونه مدرک دانشگاهی قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد. در صورت عدم ارائه گواهی مذکور می بایست از دانشگاه محل تحصیل تاییدیه واحدهای گذرانده شده )تا زمان برگزاری آزمون( اخذ گردد که نشان دهنده عدم امکان دریافت مدرک دانشگاهی در مقطع پذیرفته شده با توجه به ضوابط آموزشی باشد.
تبصره 3: پذیرش افراد متعهد خدمت و کلیه افرادی که شرایط به کارگیری و استخدام را به عنوان بهورز در خانه بهداشت اعلام شده ندارند ممنوع می باشد.
بدیهی
 است در صورتی که اجرای تعهد خدمت و متعاقباً استخدام فرد مذکور در خانه بهداشت مجاز باشد، به کارگیری این افراد در خانه بهداشت مورد نظر مشروط بر اخذ تعهدات مورد لزوم و امکان استخدام به شکل قراردادهای اشاره شده در موارد پیشین مقدور خواهد بود
5-2
-دارندگان مدارک تحصیلی معادل، حق ثبت نام در آزمون را ندارند و در صورت شرکت از انجام مراحل بعدی استخدام محروم و به درخواست آنان ترتیب اثر داده نخواهد شد.ج- بومی بودن
6-2-پذیرش بهورز به صورت بومی در وهله اول از روستای محل استقرار خانه بهداشت انجام می شود و داوطلبان می بایست حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشند تا به عنوان "بومی روستاتلقی شوند.
الف(محل تولد داوطلب )طبق مندرجات شناسنامه( با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام):17/07/1400در روستای مورد نظر محرز گردد.
ب) حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی )ابتدایی، راهنمایی و متوسطه)   و درخصوص فارغ التحصیلان نظام جدید دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم( را در روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام:17)/07/1400( در روستای مورد نظر محرز گردد.
ج (داوطلبان زن که شرایط بند "الفو "برا نداشته باشند ولی با فرد شاغل در همان روستای محل گزینش بهورز و واجد شرایط مطابق بند "الفو" ببند 6-2 ازدواج کرده و حداقل دو سال از تاریخ ازدواج )به صورت رسمی و درج در شناسنامه( آنان تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در آزمون :(/1707/1400( گذشته باشد و سکونتشان در محل مورد تقاضای پذیرش در این مدت محرز شده باشد به عنوان بومی تلقی می شود و پذیرش آنان بلامانع استبدیهی است این افراد با افراد بومی بند "الفو "ب" در یک اولویت هستند و نسبت به بومیان روستای قمر در اولویت پذیرش خواهند بود.
دچنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل،گذراندن طرح و یا اشتغال و انجام دوره خدمت وظیفه دوره ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی سکونت آنها را گواهی نماید و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای اصلی یا قمر منطقه مورد تقاضا را تایید نماید پذیرش آن ها بلامانع استلذا برای گروه های مذکور اقامت در دو سال اخیر در روستای مورد نظر مشروط بر این که خانواده وی )پدر، مادر، همسر، فرزند( اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشند، ضرورت ندارد.  در این شرایط ارائه گواهی دال بر اقامت در روستا )به مدت دو سال) قبل از شرایط فوق ضرورت دارد
7-2
- با توجه به تقسیمات جدید کشوری ملاک اطلاعات مندرج در شناسنامه، آخرین تقسیمات سیاسی کشور در منطقه خواهد بود
8-2احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای "الف"، "ب، "ج و "داز طریق گواهی شورای اسلامی روستا )ممهور به مهر و امضای رئیس شورا و نصف اعضاء شورا به اضافه یک نفربا تایید خانه بهداشت مربوطه )منظم به رونوشت از پرونده بهداشتی متقاضی( و تایید مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و تایید مرکز بهداشت شهرستان صورت پذیرد.
9-2
-پذیرش بهورز به صورت بومی در مرحله بعد و در صورت نبود تعداد کافی از افراد واجد شرایط به تعداد حداقل دو نفر به ازاء هر مورد پذیرش در روستای اصلی، از افراد واجد شرایط ساکن در روستاهای همجوار خانه بهداشت به ترتیب ذیل صورت خواهد پذیرفت.
الف-
 روستاهای قمر تحت پوشش خانه بهداشت براساس طرح گسترش شهرستان اعلام شده
ب-
در صورت نبود تعداد کافی متقاضی واجد شرایط در روستاهای قمر تحت پوشش خانه بهداشت می توان از روستاهای همجوار تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مربوطه تا شعاع 30 کیلومتر از روستای اصلی اعلام شده پس از تایید مرکز بهداشت شهرستان اقدام به ثبت نام از افراد واجد شرایط نمود.
نکته
بومی روستای قمر و سایر روستاهای تا شعاع 30 کیلومتری خانه بهداشت اصلی تحت پوشش مرکز مطابق با بند الف و ب و ج و د ماده 6-2 تعریف می شود.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام علوم پزشکی نیشابور میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید

ثبت نام از 17 مهر 1400 شروع خواهد شد

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

نمونه سوالات استخدامی بهورزی علوم پزشکی نیشابور(;کلیک کنید)

  • asan soal